XBOX ONE
+71
BURNIN AMBITION
efthimis.gialamas
johnikas
socratis100
konloul007
marsiras
Greek slayer983
RaZ1eL
Panos7
Hatsos
nikpar2
Jimakos
Fall Out Boy
Deefunxion
savas
nostradamus
nikosm10
kolompos
cdcd_x
Nemethon
lpmar13
kabamaru21
ilektrolo
socratis_g
DimitrisH4CK3R
akspoogy
mikele13
sap
Ep71 Power
giorgos2giorgos
raiden
rage
punisher996
kefalonitis71
PowerOfDark
filokiprou
DoctorC
Giorugosu GR
jpm4
KaYoMc
Hacked
koulis21
Senzo
Storm1672
LIVAS
mastas
greenstation
neokosmitis
swordfish84
Giorgos78
gkalas
V -siretfel- V
aorpanos
empire
A.D.
Geo4ever
danteinferno
the_stiffm3ist3r
djbeast
Vag.93
cyrax
ItsDanik
SpLaNiS10
kavadias
fits79
talos
6xXx6
Chrysostomos
Mr_Terror
Postfire
JusperX
75 απαντήσεις
www.360-gr.com :: Φόρουμ :: XBOX ONE
Σελίδα 38 από 40
Σελίδα 38 από 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Απ: XBOX ONE
Microsoftʼs Albert Penello Investigates Xbox One/PS4 Resolution Differences, Discusses Findings
Microsoftʼs Director of Product Planning Albert Penello has been on the forefront of the promotion of the Xbox One lately, but apparently heʼs also been asking himself some questions about the relative power of the Xbox One and its rival, the PS4. There have been lots of news and rumors on what games runs at what resolution and framerate on what platform, and apparently Penello decided to try and find out some solid data.
Playstation 4
-The Order: 1886 = 1920×800
-KillZone: Shadow Fall = 1920×1080 (MP=60fps, SP=30fps)
-Infamous: Second Son = 1920×1080
-DriveClub = 1920×1080 (Targeting 60fps)
-Resogun = 1920×1080 (60fps)
-Knack = 1920×1080
-Assassinʼs Creed 4: Black Flag = 1920×1080
-Thief = 1920×1080
-Blacklight: Retribution = 1920×1080
-Warframe = 1920×1080
-Call of Duty: GHOSTS = 1920×1080
-Flower = 1920×1080 (60fps)
-FIFA = 1920×1080
-DC: Universe Online = 1920×1080 (60fps)
Xbox One
-Killer Instinct = 1280×720 (60fps)
-Ryse: Son of Rome = 1600×900
-Forza 5 = 1920×1080 (60fps)
-Call of Duty: GHOSTS = 1920×1080
-FIFA = 1920×1080
-Dead Rising 3 = “Dynamic” Resolution (30fps)
Microsoftʼs Director of Product Planning Albert Penello has been on the forefront of the promotion of the Xbox One lately, but apparently heʼs also been asking himself some questions about the relative power of the Xbox One and its rival, the PS4. There have been lots of news and rumors on what games runs at what resolution and framerate on what platform, and apparently Penello decided to try and find out some solid data.
Playstation 4
-The Order: 1886 = 1920×800
-KillZone: Shadow Fall = 1920×1080 (MP=60fps, SP=30fps)
-Infamous: Second Son = 1920×1080
-DriveClub = 1920×1080 (Targeting 60fps)
-Resogun = 1920×1080 (60fps)
-Knack = 1920×1080
-Assassinʼs Creed 4: Black Flag = 1920×1080
-Thief = 1920×1080
-Blacklight: Retribution = 1920×1080
-Warframe = 1920×1080
-Call of Duty: GHOSTS = 1920×1080
-Flower = 1920×1080 (60fps)
-FIFA = 1920×1080
-DC: Universe Online = 1920×1080 (60fps)
Xbox One
-Killer Instinct = 1280×720 (60fps)
-Ryse: Son of Rome = 1600×900
-Forza 5 = 1920×1080 (60fps)
-Call of Duty: GHOSTS = 1920×1080
-FIFA = 1920×1080
-Dead Rising 3 = “Dynamic” Resolution (30fps)
Απ: XBOX ONE
Nόμιζα ότι ο ίδιος κάθισε και ανέφερε τις αναλύσεις. Μετά διάβασα ότι του τις είπαν χρήστες στο Neogaf. Νταξ... Eίδωμεν. Δεν είναι και set in stone αυτά που γράψανε... Ο κάθε developer μπορεί να αλλάξει τακτική και να βάλει ό,τι θέλει. Ειδικά αυτό το "dynamic" του Dead Rising 3 πολύ διαφημιστικό τρικ βρωμάει...
Storm1672- Administrator
- Αριθμός μηνυμάτων : 18604
Ηλικία : 40
Τόπος : Between Love and Hate
Ασχολίες : Higher Existing
Ατάκα : Journey back to the dark side...
Registration date : 23/01/2008
Απ: XBOX ONE
Καμάρια μου, εσάς θα λατρεύω για την επόμενη δεκαετία.
Storm1672- Administrator
- Αριθμός μηνυμάτων : 18604
Ηλικία : 40
Τόπος : Between Love and Hate
Ασχολίες : Higher Existing
Ατάκα : Journey back to the dark side...
Registration date : 23/01/2008
Απ: XBOX ONE
τελικα εχουμε μαθει τι gpu θα φορανε xbox one +ps4?
Littlefinger- Xtreme Modder
- Αριθμός μηνυμάτων : 437
Registration date : 16/10/2013
Απ: XBOX ONE
Γουσταρω αμερικανιλα...Και εναν κουβα hot legs απο διπλα και δεν θες τιποτα αλλο απο την ζωη σου
Απ: XBOX ONE
Οταν παιζω 30 fps εμενα πλεον με χαλαει. Τα 60fps δεν αντιστοιχουν σε αμαξι 100.000 ευρω. Αυτο ηταν ο ορισμος της υπερβολης.
Βασικα ειναι οπως οταν εφαγα πρωτη φορα μαυρο πουλι. Ε τι να κανουμε, once you go black, you can't go back
Βασικα ειναι οπως οταν εφαγα πρωτη φορα μαυρο πουλι. Ε τι να κανουμε, once you go black, you can't go back
ItsDanik- Xtreme Modder
- Αριθμός μηνυμάτων : 7532
Ηλικία : 40
Τόπος : Athens
Registration date : 22/12/2008
Απ: XBOX ONE
Νταξει υπερβαλεις...Παιχνιδια σαν το Deadlight εχουν σε ολα τα platforms (και το pc) 30fps cap και ειναι μια χαρα.
Το θεμα που εθιξα εγω αφορα τα drops που κανουν οι κονσολες και παιζουν στα 20-25fps. Οχι το solid 30 που πετυχαινουν οι σωστοι τιτλοι.
Απλα ο Παυλος τον παιρνει...Κολλημενος εκει...
Το θεμα που εθιξα εγω αφορα τα drops που κανουν οι κονσολες και παιζουν στα 20-25fps. Οχι το solid 30 που πετυχαινουν οι σωστοι τιτλοι.
Απλα ο Παυλος τον παιρνει...Κολλημενος εκει...
Απ: XBOX ONE
ρε παλικαρια, μια χαρα ειναι και τα 30fps αν ειναι σταθερα,μη διυλιζουμε το κωνωπα και καταπινουμε την καμηλο, ημαρτον!!Halo, uncharted,gears και απειρα πολλα παιχνιδια ειναι απαραδεκτα που δεν εχουν 1080ρ/60 η δεν παιζονται?
καλομαθε η γρια στα συκα δηλαδη?Η μηπως νομιζουν πως οσοι εχουν φτιαξει τωρα σοβαρα pc gaming rig,θα παιζουν εις τον αιωνα τον απαντα, ολα με 1080ρ/60 και full detail,χωρις καποια περαιτερω αναβαθμιση-επιβαρυνση?
Παιχνιδια παιζουμε, οχι frame rate/resolution!!
Γιατι, το Alan Wake που ηταν αρκετα sub hd, δεν εδειχνε πολυ καλυτερα απο αλλα 1080ρ παιχνιδια για την εποχη του? Και ηταν και καθαρα 2-3gb παιχνιδι.
Ενταξει οσοι περιμεναν τις κονσολες να πατανε τα αντιστοιχα pc, καλως η κακως θα απογοητευτουν.
Ας δουμε βεβαια ποιοτητα στα exclusives για pc σε gameplay εφαμιλλη με αυτα των κονσολων τα τελευταια χρονια, και ας αφησουμε τις αναλυσεις, anti aliasing,frame rates που υπερχουν τωρα και σχεδον παντοτε τα pc.
καλομαθε η γρια στα συκα δηλαδη?Η μηπως νομιζουν πως οσοι εχουν φτιαξει τωρα σοβαρα pc gaming rig,θα παιζουν εις τον αιωνα τον απαντα, ολα με 1080ρ/60 και full detail,χωρις καποια περαιτερω αναβαθμιση-επιβαρυνση?
Παιχνιδια παιζουμε, οχι frame rate/resolution!!
Γιατι, το Alan Wake που ηταν αρκετα sub hd, δεν εδειχνε πολυ καλυτερα απο αλλα 1080ρ παιχνιδια για την εποχη του? Και ηταν και καθαρα 2-3gb παιχνιδι.
Ενταξει οσοι περιμεναν τις κονσολες να πατανε τα αντιστοιχα pc, καλως η κακως θα απογοητευτουν.
Ας δουμε βεβαια ποιοτητα στα exclusives για pc σε gameplay εφαμιλλη με αυτα των κονσολων τα τελευταια χρονια, και ας αφησουμε τις αναλυσεις, anti aliasing,frame rates που υπερχουν τωρα και σχεδον παντοτε τα pc.
Ep71 Power- Xtreme Modder
- Αριθμός μηνυμάτων : 597
Τόπος : Αθηνα,Αγια Μαρινα
Ασχολίες : Cars,drums and videogames
Ατάκα : Την παλευεις?
Registration date : 27/11/2011
Απ: XBOX ONE
Με το solid αυτο εννοω, σταθερα
Τα drops ειναι ανυποφορα. Και το θεωρω αυτονοητο οτι δεν θα υπαρχουν στη νεα γενια. Πιστευω οσα downgrades γινονται στο Ryse γι αυτον τον λογο γινονται...Για να ειναι solid τα rates.
Τα drops ειναι ανυποφορα. Και το θεωρω αυτονοητο οτι δεν θα υπαρχουν στη νεα γενια. Πιστευω οσα downgrades γινονται στο Ryse γι αυτον τον λογο γινονται...Για να ειναι solid τα rates.
Απ: XBOX ONE
θα δουμε τετοια γραφικα σε αυτην την γενια 1080p/60.
απλα αυτα τα παιχνιδια που βγαινουν τωρα δεν ξερουμε ποσο καιρο τα φτιαχναν. ειναι τα πρωτα για ps4 xbox one.
ποιος δεν θυμαται τα πρωτα παιχνιδια στο xbox 360 , δεν ειχαν και τα τρελα γραφικα, αργοτερα αρχησαν να βγαινουν παιχνιδαρες.
πχ το gears of war που ειχε τα καλυτερα γραφικα εκεινη την εποχη ειχε κυλοκλοφορησει το 2007. ενω το xbox 360 πρωτοβγηκε 2005.
απλα αυτα τα παιχνιδια που βγαινουν τωρα δεν ξερουμε ποσο καιρο τα φτιαχναν. ειναι τα πρωτα για ps4 xbox one.
ποιος δεν θυμαται τα πρωτα παιχνιδια στο xbox 360 , δεν ειχαν και τα τρελα γραφικα, αργοτερα αρχησαν να βγαινουν παιχνιδαρες.
πχ το gears of war που ειχε τα καλυτερα γραφικα εκεινη την εποχη ειχε κυλοκλοφορησει το 2007. ενω το xbox 360 πρωτοβγηκε 2005.
Senzo- Xtreme Modder
- Αριθμός μηνυμάτων : 6363
Ηλικία : 39
Ατάκα : Ps3: Senzo-X
Registration date : 19/01/2008
Απ: XBOX ONE
edit: 2006 το gears 1Senzo έγραψε:θα δουμε τετοια γραφικα σε αυτην την γενια 1080p/60.
απλα αυτα τα παιχνιδια που βγαινουν τωρα δεν ξερουμε ποσο καιρο τα φτιαχναν. ειναι τα πρωτα για ps4 xbox one.
ποιος δεν θυμαται τα πρωτα παιχνιδια στο xbox 360 , δεν ειχαν και τα τρελα γραφικα, αργοτερα αρχησαν να βγαινουν παιχνιδαρες.
πχ το gears of war που ειχε τα καλυτερα γραφικα εκεινη την εποχη ειχε κυλοκλοφορησει το 2007. ενω το xbox 360 πρωτοβγηκε 2005.
Ep71 Power- Xtreme Modder
- Αριθμός μηνυμάτων : 597
Τόπος : Αθηνα,Αγια Μαρινα
Ασχολίες : Cars,drums and videogames
Ατάκα : Την παλευεις?
Registration date : 27/11/2011
Απ: XBOX ONE
Ερωτηση... υπαρχει η πιθανοτητα που να μη εχουν αποκρυπτογραφησει τις δυνατοτητες των Οne & Ps4 οι devs...?
Πχ να δουμε 1080 και 60αρια σε ενα χρονο απο τωρα?
Πχ να δουμε 1080 και 60αρια σε ενα χρονο απο τωρα?
rage- Xtreme Modder
- Αριθμός μηνυμάτων : 903
Ηλικία : 44
Τόπος : Λαρισα
Ατάκα : AssDicted
Registration date : 19/10/2010
Απ: XBOX ONE
Οι δυνατοτητες ειναι γνωστες. Ειναι αυτες ενος PC. Δεν υπαρχει καποιο proprietary component να "μαθουν" οι devs.
ItsDanik- Xtreme Modder
- Αριθμός μηνυμάτων : 7532
Ηλικία : 40
Τόπος : Athens
Registration date : 22/12/2008
Απ: XBOX ONE
οπως το 360
Senzo- Xtreme Modder
- Αριθμός μηνυμάτων : 6363
Ηλικία : 39
Ατάκα : Ps3: Senzo-X
Registration date : 19/01/2008
Απ: XBOX ONE
Αρα οτι βλεπουμε τωρα θα βλεπουμε και τα επομενα 4-5 χρονια. οκItsDanik έγραψε:Οι δυνατοτητες ειναι γνωστες. Ειναι αυτες ενος PC. Δεν υπαρχει καποιο proprietary component να "μαθουν" οι devs.
rage- Xtreme Modder
- Αριθμός μηνυμάτων : 903
Ηλικία : 44
Τόπος : Λαρισα
Ατάκα : AssDicted
Registration date : 19/10/2010
Απ: XBOX ONE
Το gaming development δεν εξαρταται μονο απο το raw power.
Η τεχνολογια προχωραει. Μπορει να γινει σωστη αξιοποιηση και να αλλαξει ριζικα το gaming απο κει που δεν το περιμενεις...Αλλα ακομα και baby steps να κανει, εννοειται οτι το Ryse θα φαινεται αστειο στο τελος της γενιας και θα βγαινουν πολυ καλυτερα παιχνιδια.
Τα γραφικα εδω δεν ειναι next gen. Ειναι current gen οπως θα επρεπε να ειναι.
Η τεχνολογια προχωραει. Μπορει να γινει σωστη αξιοποιηση και να αλλαξει ριζικα το gaming απο κει που δεν το περιμενεις...Αλλα ακομα και baby steps να κανει, εννοειται οτι το Ryse θα φαινεται αστειο στο τελος της γενιας και θα βγαινουν πολυ καλυτερα παιχνιδια.
Τα γραφικα εδω δεν ειναι next gen. Ειναι current gen οπως θα επρεπε να ειναι.
Απ: XBOX ONE
Όχι δε θα βλέπεις επί 4-5 χρόνια το ίδιο αποτέλεσμα.rage έγραψε:Αρα οτι βλεπουμε τωρα θα βλεπουμε και τα επομενα 4-5 χρονια. οκItsDanik έγραψε:Οι δυνατοτητες ειναι γνωστες. Ειναι αυτες ενος PC. Δεν υπαρχει καποιο proprietary component να "μαθουν" οι devs.
Η αξιοποίηση του hardware μέσα στον πρώτο χρόνο θα έχει πικάρει καθώς όπως όλοι ισχυρίζονται ότι τα νέα συστήματα είναι devs friendly, από εκεί και πέρα θα βγαίνουν νέες ή αναβαθμισμένες μηχανές γραφικών και επίσης θα αρχίζουν τα μασκαρέματα στα γραφικά όπως και στην τωρινή γενιά.
Και όπως έχει πει ο Danik παλαιότερα αν ρίχνεις λεφτά θα έχεις και αποτελέσματα βλ. HALO 4 για εμένα best looking παιχνίδι για το 360 και FirstPS της γενιάς.
Geo4ever- Xtreme Modder
- Αριθμός μηνυμάτων : 2433
Ηλικία : 38
Τόπος : Πρέβεζα
Ατάκα : Η Ιστορία θα κρίνει...
Registration date : 15/12/2009
Απ: XBOX ONE
Η Crytek παιζει και να το μαξαρε το One γιατι η μηχανη τους ειναι για το πεος... Η Frostbyte απο την αλλη θα κανει θαυματα πιστευω...
Απ: XBOX ONE
το μηχανημα ειναι αυτο και οτι δινει ειναι αυτο
απο κει και περα ας τα αξιοποιησουν οσο καλυτερα μπορουν οι devs
απο κει και περα ας τα αξιοποιησουν οσο καλυτερα μπορουν οι devs
Postfire- Xtreme Modder
- Αριθμός μηνυμάτων : 37579
Ηλικία : 107
Τόπος : Πειραιας
Ατάκα : make your choice...
Registration date : 15/10/2009
Απ: XBOX ONE
Η CryEngine δεν είναι για το πέος, επειδή είναι βαριά στο PC. Το αποτέλεσμα που φτιάχνει στις κονσόλες δε συγκρίνεται με καμία Chrome Engine και καμία Unreal. Έτη φωτός μπροστά. Έτσι συγκρίνουμε μηχανές. Απ' τις δυνατότητές τους. Όχι απ' το "όχι ρε πστη δε μου φτάνει τα 60 fps ενώ το Battlefield τα φτάνει στο μηχάνημά μου".
Μηχανή γραφικών (για να μαθαίνετε pcόπαιδα) βλέπεις απ' τα physics, το collision system, το φωτισμό της και όλα τα συστήματα που την απαρτίζουν. Βεβαίως και μετράνε τα fps για να συγκρίνεις αποτελέσματα πχ. ανάμεσα στη Frostbite πχ. που είναι εξίσου καλή, με εξίσου καλά physics μπλα μπλα, αλλά όχι η CryEngine δεν είναι μάπα. Μάπα είναι η Chrome που έχουν τα Dead Island και το Call of Juarez: Cartel ή η Unreal θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι μέτρια γιατί έχει peakάρει εδώ και 3 χρόνια απ' το Gears 3 ή η κωλομηχανή των CoD που τη "βελτιώνουν" κάθε φορά.
Μηχανή γραφικών (για να μαθαίνετε pcόπαιδα) βλέπεις απ' τα physics, το collision system, το φωτισμό της και όλα τα συστήματα που την απαρτίζουν. Βεβαίως και μετράνε τα fps για να συγκρίνεις αποτελέσματα πχ. ανάμεσα στη Frostbite πχ. που είναι εξίσου καλή, με εξίσου καλά physics μπλα μπλα, αλλά όχι η CryEngine δεν είναι μάπα. Μάπα είναι η Chrome που έχουν τα Dead Island και το Call of Juarez: Cartel ή η Unreal θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι μέτρια γιατί έχει peakάρει εδώ και 3 χρόνια απ' το Gears 3 ή η κωλομηχανή των CoD που τη "βελτιώνουν" κάθε φορά.
Storm1672- Administrator
- Αριθμός μηνυμάτων : 18604
Ηλικία : 40
Τόπος : Between Love and Hate
Ασχολίες : Higher Existing
Ατάκα : Journey back to the dark side...
Registration date : 23/01/2008
Απ: XBOX ONE
Μια resource-thirsty-for-no-reason μηχανη ειτε το θελεις ειτε οχι ειναι για το πεος.
Ειναι σκληρη η εκφραση και εχοντας στο μυαλο τα αποτελεσματα σε παιχνιδια οπως το Crysis(AND GUESS WHAT...ΕΝΑ CRYSIS 2 ΜΟΝΟ ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΣΕ ΚΟΝΣΟΛΑ) που εκαναν το πουλι σου να σαλιωσει, το να την κακολογουν το νιωθεις σαν πουτσοτριχα στο στομα σου (You know what I mean Pavlos). Ομως καλως ή κακως η μηχανη ειναι βαρια ανεξαρτητως platform.
Και αν περιμενεις 1080p 60fps απο X1 και PS4, σορυ που στο λεω αλλα με την υπαρχουσα μηχανη, πρωτα θα γερασεις και μετα θα το δεις. Δεν ξερω αν βγει νεα cry engine που επωφελειται απο το Mantle στο μελλον (τεραστια πιθανοτητα), παντως ΤΩΡΑ, ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΜΙΛΑΜΕ, η Cry Engine κανει αερα στα παπαρια της Frost.
Ολα αυτα που προσπαθεις "να μου μαθεις" (αποδεχομενος τον χαρακτηρισμο "pcοπαιδο" για χαρη της κουβεντας) σχετικα με φωτισμους, effects κλπ βρισκονται στο φασμα του "detail". Το οποιο μαζι με τα rates και την αναλυση συνθετουν το τριπτυχο που χαρακτηριζει το gaming και επιτρεπει την αξιολογιση του. Το detail, οπως και τα rates και η αναλυση ειναι "προιον" του hardware το οποιο αξιοποιειται απο μηχανη γραφικων A.P.I κ.ο.κ. Στην προκειμενη περιπτωση μιλαμε για μια "απληστη" μηχανη γραφικων, η οποια στον βωμο του detail θυσιαζει τις αλλες 2 "πτυχες". Αν δεν ειναι για το πεος, ειναι σιγουρα προβληματικη.
Ερχεται Bad Company και θα τριβετε τα ματια σας... Note these words...
ps: Παυλο, σαλτα πηδηξου, κουραζεις με το hate.
Ειναι σκληρη η εκφραση και εχοντας στο μυαλο τα αποτελεσματα σε παιχνιδια οπως το Crysis(AND GUESS WHAT...ΕΝΑ CRYSIS 2 ΜΟΝΟ ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΣΕ ΚΟΝΣΟΛΑ) που εκαναν το πουλι σου να σαλιωσει, το να την κακολογουν το νιωθεις σαν πουτσοτριχα στο στομα σου (You know what I mean Pavlos). Ομως καλως ή κακως η μηχανη ειναι βαρια ανεξαρτητως platform.
Και αν περιμενεις 1080p 60fps απο X1 και PS4, σορυ που στο λεω αλλα με την υπαρχουσα μηχανη, πρωτα θα γερασεις και μετα θα το δεις. Δεν ξερω αν βγει νεα cry engine που επωφελειται απο το Mantle στο μελλον (τεραστια πιθανοτητα), παντως ΤΩΡΑ, ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΜΙΛΑΜΕ, η Cry Engine κανει αερα στα παπαρια της Frost.
Ολα αυτα που προσπαθεις "να μου μαθεις" (αποδεχομενος τον χαρακτηρισμο "pcοπαιδο" για χαρη της κουβεντας) σχετικα με φωτισμους, effects κλπ βρισκονται στο φασμα του "detail". Το οποιο μαζι με τα rates και την αναλυση συνθετουν το τριπτυχο που χαρακτηριζει το gaming και επιτρεπει την αξιολογιση του. Το detail, οπως και τα rates και η αναλυση ειναι "προιον" του hardware το οποιο αξιοποιειται απο μηχανη γραφικων A.P.I κ.ο.κ. Στην προκειμενη περιπτωση μιλαμε για μια "απληστη" μηχανη γραφικων, η οποια στον βωμο του detail θυσιαζει τις αλλες 2 "πτυχες". Αν δεν ειναι για το πεος, ειναι σιγουρα προβληματικη.
Ερχεται Bad Company και θα τριβετε τα ματια σας... Note these words...
ps: Παυλο, σαλτα πηδηξου, κουραζεις με το hate.
Απ: XBOX ONE
1) Δε μίλησα για fps πάλι. Το fps δεν είναι το παν. Θα το βάλω υπογραφή αν το ξανασυζητήσουμε.
2) Καλά θα κάνει το mantle. Αν πιάσει, θα το υποστηρίξουν οι πάντες. Όπως γίνεται με τα πάντα.
3) Ποιο hate; Το μόνο που λέω είναι το εξής:
Ζούμε στη σαπίλα. Βγαίνουν 5 καλά πράγματα και επειδή το 5ο δεν είναι τόσο καλό όσο το 1ο το ονομάζουμε εμετό και ό,τι άλλη μπούρδα μας κατέβει. Λες και there can be only one. Μα, τι νοοτροπία είναι αυτή; Εξήγησα από πάνω τι σημαίνει "κακή" / "καλή". Το τρίπτυχο λυπάμαι δεν είναι τόσο απλό. Οι αναλύσεις και τα frames όπως είπες είναι θέμα του μηχανήματος. Το detail δεν είναι απλά detail όμως. Αν το εκάστοτε σύστημα που έχουν φτιάξει δεν επιβαρύνει το επόμενο, τότε στο ίδιο μηχάνημα θα τρέξει άλλη ανάλυση/frames.
Με λίγα λόγια, αν η μηχανή είναι σκατά θα δεις και σκατά frames αλλά και σκατά "detail". Αν είναι καλοπρογραμματισμένη μπορείς να τα δεις όλα καλά. Αν κάτι απ' τα 3 που πιάνεις δεν είναι καλό, δε σημαίνει ότι η μηχανή είναι σκατά όμως. Γιατί ο προγραμματιστής της CryEngine μπορεί να θεώρησε ότι είναι καλύτερο να δώσει προσοχή στην τεχνική για το bump mapping απ' τον άλλο που έφτιαξε την RAGE που κύριό του μέλημα ήταν να βρει "κόλπα" για το draw distance και ούτω καθεξής. Και οι προγραμματιστές του CoD υποστηρίζουν ότι τα 60fps είναι το παν, αλλά γι' αυτό είναι έτσι η μηχανή τους.
3β) Είσαι ηλίθιος; Ποιο hate; Έναν άνθρωπο θέλω να κάνω κουβέντα.
Ότι μπορεί να καταντώ ερειστικός είναι επειδή προσπαθώ να μεταφέρω τη γνώμη μου πάνω σε ένα θέμα που εσύ νομίζεις ότι υπάρχει μία οπτική. Είσαι απόλυτος και μηδενιστής. Λες η CryEngine είναι μάπα. Βλέπω το Crysis στις κονσόλες και το Ryse και λέω δεν είναι μάπα. Aυτό είναι όλο και απλά διαφωνούμε. Εμένα μ' αρέσει, έτσι τη βρίσκω. Αυτό είναι φόρουμ 4 me.
2) Καλά θα κάνει το mantle. Αν πιάσει, θα το υποστηρίξουν οι πάντες. Όπως γίνεται με τα πάντα.
3) Ποιο hate; Το μόνο που λέω είναι το εξής:
Ζούμε στη σαπίλα. Βγαίνουν 5 καλά πράγματα και επειδή το 5ο δεν είναι τόσο καλό όσο το 1ο το ονομάζουμε εμετό και ό,τι άλλη μπούρδα μας κατέβει. Λες και there can be only one. Μα, τι νοοτροπία είναι αυτή; Εξήγησα από πάνω τι σημαίνει "κακή" / "καλή". Το τρίπτυχο λυπάμαι δεν είναι τόσο απλό. Οι αναλύσεις και τα frames όπως είπες είναι θέμα του μηχανήματος. Το detail δεν είναι απλά detail όμως. Αν το εκάστοτε σύστημα που έχουν φτιάξει δεν επιβαρύνει το επόμενο, τότε στο ίδιο μηχάνημα θα τρέξει άλλη ανάλυση/frames.
Με λίγα λόγια, αν η μηχανή είναι σκατά θα δεις και σκατά frames αλλά και σκατά "detail". Αν είναι καλοπρογραμματισμένη μπορείς να τα δεις όλα καλά. Αν κάτι απ' τα 3 που πιάνεις δεν είναι καλό, δε σημαίνει ότι η μηχανή είναι σκατά όμως. Γιατί ο προγραμματιστής της CryEngine μπορεί να θεώρησε ότι είναι καλύτερο να δώσει προσοχή στην τεχνική για το bump mapping απ' τον άλλο που έφτιαξε την RAGE που κύριό του μέλημα ήταν να βρει "κόλπα" για το draw distance και ούτω καθεξής. Και οι προγραμματιστές του CoD υποστηρίζουν ότι τα 60fps είναι το παν, αλλά γι' αυτό είναι έτσι η μηχανή τους.
3β) Είσαι ηλίθιος; Ποιο hate; Έναν άνθρωπο θέλω να κάνω κουβέντα.
Ότι μπορεί να καταντώ ερειστικός είναι επειδή προσπαθώ να μεταφέρω τη γνώμη μου πάνω σε ένα θέμα που εσύ νομίζεις ότι υπάρχει μία οπτική. Είσαι απόλυτος και μηδενιστής. Λες η CryEngine είναι μάπα. Βλέπω το Crysis στις κονσόλες και το Ryse και λέω δεν είναι μάπα. Aυτό είναι όλο και απλά διαφωνούμε. Εμένα μ' αρέσει, έτσι τη βρίσκω. Αυτό είναι φόρουμ 4 me.
Storm1672- Administrator
- Αριθμός μηνυμάτων : 18604
Ηλικία : 40
Τόπος : Between Love and Hate
Ασχολίες : Higher Existing
Ατάκα : Journey back to the dark side...
Registration date : 23/01/2008
Απ: XBOX ONE
Για να μάθεις κιεσύ κάτι, η μηχανή γραφικων αναλαμβανει αποκλειστικά το rendering. Τα physics εμπίπτουν στο physics engine, ενω τα collisions αφορούν την game engine.Storm1672 έγραψε:Η CryEngine δεν είναι για το πέος, επειδή είναι βαριά στο PC. Το αποτέλεσμα που φτιάχνει στις κονσόλες δε συγκρίνεται με καμία Chrome Engine και καμία Unreal. Έτη φωτός μπροστά. Έτσι συγκρίνουμε μηχανές. Απ' τις δυνατότητές τους. Όχι απ' το "όχι ρε πστη δε μου φτάνει τα 60 fps ενώ το Battlefield τα φτάνει στο μηχάνημά μου".
Μηχανή γραφικών (για να μαθαίνετε pcόπαιδα) βλέπεις απ' τα physics, το collision system, το φωτισμό της και όλα τα συστήματα που την απαρτίζουν. Βεβαίως και μετράνε τα fps για να συγκρίνεις αποτελέσματα πχ. ανάμεσα στη Frostbite πχ. που είναι εξίσου καλή, με εξίσου καλά physics μπλα μπλα, αλλά όχι η CryEngine δεν είναι μάπα. Μάπα είναι η Chrome που έχουν τα Dead Island και το Call of Juarez: Cartel ή η Unreal θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι μέτρια γιατί έχει peakάρει εδώ και 3 χρόνια απ' το Gears 3 ή η κωλομηχανή των CoD που τη "βελτιώνουν" κάθε φορά.
ItsDanik- Xtreme Modder
- Αριθμός μηνυμάτων : 7532
Ηλικία : 40
Τόπος : Athens
Registration date : 22/12/2008
Σελίδα 38 από 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
www.360-gr.com :: Φόρουμ :: XBOX ONE
Σελίδα 38 από 40
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης